flytthelgen.

Jag är h.e.l.t slut efter två dagar av flyttande, uppackande, städande, fixande och donande. Men åh så fint det blir, hörrni. Och så fint det är att äntligen bo i Malmö!



Igår gick flyttlasset från Lund och jag fick hjälp av världens bästa personer. Tack mamma, pappa, Kim och Sofie! Och i Malmö kom Maria på cykeln för att hjälpa till att bära kartonger, världens finaste bästis som kommer med muffins och glitterljus och stannar när alla har åkt för att det är så läskigt första gången en är själv i sin lägenhet. Är så oerhört glad över att jag har dessa personerna i mitt liv.


Idag mötte jag upp mina föräldrar i gamla lägenheten för att flyttstäda och sedan åkte vi till Ikea där det inhandlades lite förvaringsmöbler. Sedan åkte vi till nya läggan, skruvade ihop möbler och gjorde hur fint som helst. Mina föräldrar alltså <3. Vet ej vad jag hade gjort utan dem.

Nu är jag så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. Kan inte fatta att det är nyårsafton redan imorgon, jag hinner inte riktigt med. Men nyår blir det ju vare sig jag hinner eller inte. Ska måla glitternaglar nu och sedan hoppa bums i säng för imorgon blir det först jobb och sedan nyårsfirande för hela slanten! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0