jag bowlar aldrig nykter.

fridaybowling.
fridaybowling.

Ni kanske har varit helt vansinnigt nyfikna (skämt å sido) på vad jag gjorde förra fredagskvällen, så det ska jag berätta för er nu! Började med lite spex i badrumsspegeln innan jag hoppade på bussen till Malmö.

fridaybowling.

Gick hem till Qu och öppnade en flaska vin med en val på.

fridaybowling.

Maria var Lucia.

fridaybowling.fridaybowling.fridaybowling.

Qu.

fridaybowling.

Fin Anna.

fridaybowling.fridaybowling.fridaybowling.

Glad.

fridaybowling.

Någon timme senare var det dags att åka till värnhem och big bowl - vi skulle nämligen snöra på oss fashionabla bowlingskor och släppa iväg några klot under en timma!

fridaybowling.fridaybowling.

Ingen bowling utan öl. Eller cider för min del, öl smakar på tok för äckligt tyvärr.

fridaybowling.fridaybowling.fridaybowling.fridaybowling.

Glitterstrumpor livar upp vilken vinterdag som helst.

fridaybowling.fridaybowling.fridaybowling.fridaybowling.fridaybowling.

Efter en timmas bowling hoppade vi in i en taxi, smet in på Golden en sväng och sedan åkte jag hem relativt tidigt. Härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: jojo

Haha, älskar Marias spex på de sista bilderna

2012-12-17 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0