tomelilla tävlingsdrills 10års jubileum.

I år var det tio år sedan Tomelilla Tävlingsdrill startades som förening. Så oerhört mycket har hänt sedan dess. Jag själv har gått från aktiv inom team, duett och solo till tränare för tjejer och killar från fem år upp till sjutton. Det har varit en helt fantastisk resa som jag aldrig någonsin kommer att glömma och jag har lärt mig så mycket om ledarskap och om hur fint föreningslivet kan vara. Som en andra familj.

För några helger sedan hade vi 10års jubileum där vi visade upp en herrans massa program genom åren och det är det vi har tränat på i flera veckor. Så sjukt roligt att minnas tillbaka hur allting började för tio år sedan. På kvällen hade vi en liten fest i den lokalen som vi använde som träningslokal precis när föreningen startade och nostalgin var enorm om en säger så. Jag är så tacksam över denna dagen!

Här kommer några bilder från uppvisningen om ni vill se.

tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.tomelilla tävlingsdrill tio år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0