den perfekta fredagen.




Nu ska ni få höra om min perfekta fredag! Den började med förmiddagsföreläsning och efteråt mötte jag upp maria som följde med mig till mattons som ligger på hennes gata, och därinne köpte jag en portfolio! Efteråt gick vi hem till maria och åt lunch framför schulman show, och en stund senare åkte jag hem till lund där anna och hennes nya bebis väntade. Alltså ni förstår väl att jag dog hundvalpsdöden? Den heter Nano och är så mjuk och busig att jag storknar.


Vi lagade en gudomlig potatisgratäng med massa vitlök i och kycklingfilé till, så sjukt gott.




Och vid åtta smet jag ner till stan för att gå på vegakörens konsert i pampiga domkyrkan. Satt som vanligt med gåshud och var så nära till tårar hela tiden. Efteråt fick jag skjuts hem (så otroligt snällt) och resten av kvällen delade jag och anna på en vinflaska och spelade några omgångar skip bo. Det var länge sedan jag hade en sådan fulländad fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0