sex timmar i skolan, hundvalpar, bio och räkfrossa.


Efter sex timmar i skolan och två föreläsningar av inspirerande fredrik weerasinghe om skuggan och dens betydelse blev jag upphämtad av anna (lyx!) och vi begav oss till trelleborg med solen bredvid.



Där skulle vi nämligen hälsa på en liten valp som ska flytta hem till anna om några veckor! Alltså jag dog hundvalpsdöden, SÅ SJUKT SÖTA. Och mjuka. Var så nära på att stoppa ner en i väskan och kidnappa den men fick nöja mig med pussar i hela ansiktet och sedan motvilligt lämna ifrån mig dem igen.


Sen åkte vi tillbaka till malmö och in på entré där vi skulle gå på bio. Vi såg filmen 50/50 där joseph gordon-levitt spelar huvudrollen om en man som får cancer trots att han har levt hälsosamt och så vidare. Fin film som blev bättre och bättre och som slutade nästan magnifikt. Efteråt gick vi hem till anna och åt räkor tills vi storknade framför ännu en film och sedan somnade vi tidigt. Bästa torsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0