helgen via instagram.



Min helg har inte varit särskilt dokumenterad förutom när det gäller fredagskvällen. Men några bilder har jag tagit genom appen instagram och min fredag började iallafall med föreläsning där vi blev introducerade inför ett nytt spännande projekt och så fick vi kika på några av föreläsaren och fotografen christel brosts fantastiska bilder.


På kvällen åkte jag till malmö och firade nyår igen. Som ni vet.


lördagen åkte jag till tomelilla och firade min kusin och fasters födelsedag med smörgåstårta (hur gott!!!), massa spel och kladdkaka till efterätt. Trots att det kändes lite som att jag var i koma så var det väldigt mysigt.


Och på söndagen följde jag med mina föräldrar och såg spjutstorpsrevyns föreställning "en så'n tjuga!", som var väldigt bra! Efteråt körde jag hem till lund och det var den helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0