helgen.

Jag har haft en så himla bra helg. En lugn och varm helg med vänner och familj. I fredags var jag hemma själv, drack ett glas rött och tittade på bra filmer och tvserier. I lördags firade jag min brors födelsedag tillsammans med släkt och det var god mat, tårta och kärlek. Min söndag började med frukost tillsammans med mamma och pappa och sedan körde jag hem till lund för att sitta barnvakt till en söt tvåårig pojke i några timmar och på kvällen kom maria hit för söndagsmyz med två wallanderfilmer (nu har vi sett alla som har kommit ut hittills) och så avslutade vi kvällen med denna som var väldigt innerlig och fin.



Skamligt nog har jag bara tagit två bilder dessa dagarna. Presenterna till min bror som innehöll senaste harry potter filmen i blu ray (äntligen har jag hittat ett gemensamt intresse, vi är annars ganska olika) och hans favoritchoklad. Och en bild på några av ljusen vi tände igår för att värma upp lägenheten. Så kallt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0