torsdagspaj och tre klassisar.


Igår var det torsdag och på kvällen hade jag bjudit hem tre klassisar på torsdagsmiddag.



Jag hade dukat med tjusiga servetter och mina finaste glas och tallrikar.


Och på bordet stod rosa fairtrade rosor som jag hade köpt tidigare på dagen för en tjuga.



När alla hade kommit var det dags för mozzarella och tomatpaj och en grön sallad bestående av olika sorters sallad, gurka, avocado, salt, peppar och olivolja. SÅ gott.





Johanna.


Veronika.



Och Cornelia.


Efter maten satte vi oss i soffan och åt ananaspaj med glass samtidigt som vi diskuterade foto (såklart), vilka filmer som man "ska se" men som är dåliga, nittiotalsmodet med buffaloskor och fornarinajeans och så smög sig lite politik in. Något glas vin blev det också och en väldigt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

En perfekt kväll med andra ord! Maten ser riktigt smaskig ut! Kram mamma

2012-01-27 @ 17:14:18
Postat av: Johanna

vilka fina bilder :) den på mig är ju fab :P tack för en härlig kväll!

2012-01-27 @ 17:15:48
URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0