det är storm i sverige, orkaner i skåne, det har stormat i mig det senaste året

Min storslagna tanke var att jag skulle ta tag i livet idag och börja plugga inför sista terminsuppgifterna nästa vecka, men förutom träningen imorse har jag bara orkat sova en timme på soffan med en varm hund på magen, tagit mig hem till lund och sovit en timme till. Är fortfarande obeskrivligt trött efter helgen och igår att jag inte vet var jag ska ta vägen och inte blir det bättre av emil som härjar utanför mitt fönster.

Livet eller snarare plugget får vänta tills imorgon, nu blir det kaffe och saffransbulle framför filip och fredriks årskrönika. Underlägget är förresten en till julklapp, tycker om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0