weekend.

Har haft en riktig panghelg i malmö med på tok för lite sömn men herregud vad roligt jag har haft det. Jag behövde verkligen denna helgen där jag kunde släppa allt annat och bara umgås med några av mina favoriter.

Idag har vi mest legat i annas soffa och tittat på gossip girl (börjar ana ett beroende växa fram), och helt plötsligt började det snöa gigantiska fluffiga snöflingor från himlen och jag var tvungen att springa ut på balkongen och förundras. Jag blev inte lika glad när jag på kvällen steg av bussen i lund och höll på att svimma så halt det var och hur mycket snö som hade lagt sig på marken. Och där stod jag i tygskor utan strumpor. Har fortfarande inte riktigt tinat. Nu ska jag titta på mamma mia på tvn och förmodligen somna redan innan första reklampausen, imorgon ska ni få se massa bilder och höra om vad jag har hittat på med i helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0