bröllopsfotografering.

Idag är det äntligen dags, jag ska fotografera mitt andra bröllop och det ska bli helt fantastiskt roligt! Jag är väldigt nöjd med våra (jag fotograferar tillsammans med min f.d klasskamrat Veronika) insatser på första bröllopet (mina bilder kan man se här), men jag är säker på att vi kommer göra ännu bättre ifrån oss denna gången. Man lär ju sig otroligt mycket av sina erfarenheter och vet lite vad man ska testa göra annorlunda för att få ett ännu bättre resultat.
 
Medan jag är iväg hela dagen tänkte jag passa på att tipsa om en bröllopsfotograf som jag nyligen har fått upp ögonen för och som jag tycker är otroligt duktig, nämligen Camilla Sundberg! Hon driver även frukostbloggen 365 days of breakfast men är alltså även bröllops- och porträttfotograf. Jag tycker hon är grym på att fånga det mest centrala på ett bröllop - detaljerna, glädjen och kärleken. Här kommer lite exempel och vill man se fler bilder får man gå in på hennes hemsida här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0