den lediga torsdagen.

balconybreakfast. balconybreakfast.
 
Igår hade jag min enda lediga dag denna veckan! Lite över nio på morgonen knackade mamma på dörren och vi började dagen tillsammans på balkongen med god frukost. Sedan fick vi för oss att åka ner till stan vilket kanske inte var det bästa beslutet eftersom Lund k o k a d e av värme. Ironiskt nog hittade jag massa reafynd och några mysiga höstplagg, så jag är väldigt glad över att vi gjorde det ändå! Stay tuned så ska ni få se vad jag har fyndat.
 
balconybreakfast.balconybreakfast.
 
Denna vackra hortensian som jag köpte för några veckor sedan har förresten fått ett nytt namn. Jag kallar den för Jesusblomman eftersom den dör och återuppstår omvartannat. Några gröna fingrar har inte denna bruden, men jag gör så gott jag kan och nu verkar den må ganska bra när jag vattnar den varje dag och ger den lite extra kärlek.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Ha ha skrattar när jag tänker på den stora lampan vi gick och släpade på i denna värmen. Men billig var den! Kram mamma

2012-07-27 @ 15:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0