den senaste tiden genom instagram.

Något gles uppdatering här inne mest på grund utav ledighetsslöhet, sämst internet och ännu sämre tålamod. Men nu ska ni få en stor dos av instagrambilder som jag har tagit den senaste tiden! Vi börjar med Paris och slutar med gårdagen, och om någon vill följa mig på instagram heter jag lämpligt nog sandraberg.
 

På tåget till Kastrup och flygplansfika i miniatyr.
 
Första kvällen i Paris, pizza och ett glas rött på en uteservering. Livet. 
 
En liten frukost och lunch på L'as du fallafel.
 
Sandra och Maria från Montmartre. 
 
En gudomlig middag på Ave Maria och Shrekdrinkar på Le Kitch. Två mycket bra saker. 

Frukost på Le Pain Quotidien och lyxmacarons från Ladurée. 
 
Det där tornet nivet. 
 
En oreomilkshake och en Maria på Happy days diner! 
 
Och så åkte vi tyvärr hem igen. 
 
En isbjörn och hamburgare hos föräldrarna. 
 
Teres hade ett skal med massa häftiga stickers på och fantastiskt fina vallmoblommor i Onslunda påväg hem från den sista träningen.
 
Fyndade vinterpjucks på en backluckeloppis för tjugo spänn (!) och påväg hem från en vikarieutbildning för några veckor sedan. 
 
Picknick med Anna och en ballong i Svedala. 
 
Fint hemma hos mamma och pappa. 
 
Födelsedagsfirande med grillat och ananaspaj med djurmönstrade djur. Min mamma har helt klart koll på vad jag gillar. 
 
Giraffstrumpor från monkis rea och nya skor fyndade på tradera. 
 
Lite midsommarbilder. 
 
Handla mat och pasta carbonara. Åh herre vad gott. 
 
Lite såhär ser det ut där jag bor. Fint. 
 
Morgan och marrängsviss hos Johanna.
 
Solnedgångar i Malmö alltså.
 
Tre fina flickor.
 
Gissa om jag gillade kollektion blå på Ikea? Och så en fika efteråt såklart.
 
En tidig morgon påväg till jobbet med ännu ett par nya skor och samma dag när vi åkte på en liten utflykt till Burlöv där det fanns hästar. Älskar hästar.
 
En liten powerwalk i måndags.
 
Och dessa bilderna får representera gårdagen när jag åkte till Veberöd och fixade det sista med bröllopsbilderna, klappade på hunden Laban, åt fruktsallad, tittade på Mirror mirror (som var sådär) och blev bjuden på pannkakor. Vilken tisdag, va!

Kommentarer
Postat av: maria

OK SÅ F1 SNYGGA SKOR FRÅN TRADERA??? <3

Svar: MHMMMM! <3
Sandra Berg

2012-07-04 @ 13:46:23
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0