det där håret.

 
Idag efter jobbet åkte jag och gjorde en sak som jag inte har gjort på snart exakt ett år, nämligen gick till frisören! Det har inte varit ett särskilt medvetet beslut att inte gå dit på så länge, utan helt plötsligt hade det nästan gått ett år och håret har inte känts särskilt slitet heller så det har fått växa på.
 
Men idag lyxade jag till det och testade salongen Skult och är faktiskt ganska nöjd med resultatet. I början fick jag dessutom en hårtvätt samtidigt som jag satt i en massagestol, gissa om en njöt. Det kändes väldigt trevligt att efteråt sitta i en stol, lyssna på musik och läsa en inredningstidning samtidigt som en trevlig tjej gick loss på mitt hår. Resultatet av detta klippande ser ni på dessa brusiga webcambilderna (ni får försöka bortse från de trötta ögonen), fast det syns inte så mycket eftersom jag bara klippte topparna typ. Men det känns ändå väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: jojo

var skult bra? ligger det i lund? jag är i desperat behov av en ny bra frisör!

2012-07-30 @ 22:45:19
Postat av: maria

alltså så snygg.

2012-07-31 @ 16:34:07
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0