har jag nämnt att jag älskar att få presenter?

Nu är det dags att titta på presenterna som jag fick förra helgen av mina fantastiska vänner!




Vi börjar med Marias som innehöll ett påfågelarmband, ett halsband, prickigt iphoneskal och raybansolisar som hon hade köpt i Kina. Alltså, den tjejen har verkligen koll på vad jag är svag för.


Av Johanna, Qu, Erika, Linnea & Essie fick jag en stor lila skål med godis och en till hjortkrok! Kommer vara så fint att ha två stycken bredvid varandra.




Anna dök upp med en stor och personlig cirkuspåse innehållandes husets vin (som vi alltid drack när vi var yngre för att det var billigt och helt okej i smaken), lyxchoklad, rosa inslagningspapper, spännande kryddor (för att vi lagar spännande mat), spelkort (för att vi spelar kort ofta), en cupcaketimer, en liten jordglob och ett litet odlingskit. Alltså, åh.

Carro och Emma dök up med matchande paket.


Veronika & Viktoria hade köpt en liten kameranyckelring med lampa och det finaste paraplyet man kan tänka sig.


Och så fick jag massa tjusiga kort också.

Snacka om att vara bortskämd med givmilda vänner som vet vad man tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0