hej måndag.

Godmorgon lovers! Det känns faktiskt ganska gött med måndag ändå, även om det innebär att helgen är slut. Nu är min lilla semester över och de närmsta fyra veckorna betyder jobb jobb jobb. Denna veckan jobbar jag måndag till fredag (känns knäppt att jobba på ett riktigt schema), och sedan är jag ledig i helgen. I slutet av veckan ska jag försöka åka på någon marknad och på lördag ska jag fota mitt andra bröllop! En bra vecka med andra ord.
 
Försöker för övrigt febrilt att ladda upp massa bilder från förra veckan men med sämst internet så tar det så fruktansvärt lång tid. Men jag kämpar på och hoppas på att någon kommer hit och lagar mitt internet innan jag kastar ut datorn genom fönstret. Vi får hoppas att det inte behöver gå så långt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0