junihöjdpunkter

Igår tog min favoritmånad slut, bästa juni när sommaren står för porten och allt känns möjligt. Nu ska ni få se mina junihöjdpunkter.


Bäst av allt var ju såklart när jag och Maria hoppade på ett plan till Paris. Som ni kanske minns hade dock detta passet gått ut för två år sedan och vi fick panikåka till Sturup samma dag som vi skulle åka och jag fick skaffa ett provisoriskt pass... Men trots en något skakig start var det en helt fantastisk resa!

Såg Snow White and the huntsman på bio och älskade den. Mer om filmen kan ni läsa om här.
 
Välkomnade isbjörnen Kelly till familjen.
 
Fotograferade mitt första bröllop och tyckte det var så. himla. roligt. Nästa vecka ska brudparet få bilderna, så efter det kommer ett bildregn på bloggen också.
 
Fyllde 22 år och firade födelsedagen på konfaläger i vackra Åhus.
 
Firade midsommar med världens bästa gäng.

Och blev bjuden på middag. Ingen pjåkig månad, hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0