not just all work but play aswell.

Då var det dags för måndag igen! Idag jobbar jag ett förmiddagspass innan jag ä n t l i g e n ska få en veckas ledighet. Har inte ord för hur välbehövligt och skönt det ska bli. Nu ska ni få er en liten uppdatering om hur min helg har varit.


Även om det är många arbetstimmar så är det faktiskt ganska trevligt att jobba helg. En får möjlighet att hitta på roliga saker och åka ut på äventyr. Vad jag tycker är extra roligt är att jag får chansen att upptäcka massa nya platser runtomkring Lund för första gången, sånt tycker jag är kul! På lördagen åkte vi till Kävlinge för en kväll med visor, filt på gräset och kaffe. Så himla mysigt.

 
Söndagen var tänkt att ägnas åt Ystads djurpark men när vi kom dit regnade det som aldrig förr. Så istället körde vi bort till Fritidsbaren och jag åt det berömda wienerbrödet tillsammans med en god kopp kaffe, vi gick ut på en brygga vid havet och sedan åkte vi tillbaka mot Lund igen där kvällen inleddes med kinamat och sedan gick de resterande timmarna i en rasande takt innan det var dags att sluta vid nio igen.

Efter denna helgen kände jag bara att jag är så otroligt tackam över alla otroligt fina personer jag jobbar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0