söndagstipset.

Godmorgon cupcakes! Nu avslutar jag min första (av två) semestervecka och åker iväg med mamma på äventyr, vi får se var vi hamnar men vi börjar iallafall med frukost hos min bror så att jag får gosa med isbjörnen Kelly lite grann (som tydligen växer så det knakar, så jag får passa på för att få en stor valpdos). Ni får se massa bilder imorgon såklart!

Idag tänkte jag iallafall börja dagen här på bloggen med att tipsa er om en kameraguide som Emily Dahl har skrivit på sin blogg häromdagen. En grundläggande guide om hur en digital systemkamera fungerar med bländare, ISO, slutare och vitbalans. Väldigt bra förklarat tycker jag! Ni hittar guiden HÄR.
 

Kommentarer
Postat av: maria

tack för tipset!!

2012-07-08 @ 12:06:01
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0