swedish grace

swedish grace.
swedish grace.swedish grace.swedish grace.swedish grace.swedish grace.
 
Jag har varit och är väldigt imponerad över mig själv den senaste tiden, och detta året överhuvudtaget. Jag har kämpat mer än jag någonsin har gjort, slitit hårt och det har också gett resultat (som tur är). Detta året har jag utmanat mig själv mer än någonsin tidigare och vågat betydligt mer än jag gjort innan. Det känns väldigt roligt och skönt att kunna säga - jag är så otroligt stolt över mig själv.

Och när man känner såhär tycker jag att man ska belöna sig själv. Mitt nya lilla samlingsprojekt heter Swedish grace från Rörstrand och deras kaffekoppar. Till att börja med, åtminstone. Sedan finns det ju skålar, assietter och så vidare... Det har växt en kärlek till detta vackra porslinet i sköra pastellfärger och allra finast tycker jag det är om man blandar färgerna. Så det tänker jag göra. De första kaffekopparna till samlingen köpte jag häromveckan i färgerna Is och Äng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0