en midsommarnattsdröm.


I fredags var jag bjuden på kombinerad födelsedags- och midsommarfest hos Erika så jag köpte en flaska rött i present och åkte dit tillsammans med Maria!


När vi kom dit var det kattgos.

Det var knytis och jag hade med mig ett surdegsbröd och en vegetarisk mozzarella och tomatpaj som blev väldigt uppskattad!

Massa god mat väntade.

Erika hade dukat färgglatt och fint.


Och till bords fanns det massa med fina personer.

Exempelvis Johanna.

Och värdinnan själv.

Sanne hade den finaste frisyren.

Så var det äntligen dags för mat!


Och snaps såklart.


Jesper.


Skål!

Man kan säga att Sanne var snapsansvarig.

Emelie.

Och så jag.

Efter matkoma satte vi oss i soffan istället och till skillnad från tidigare på dagen när det ösregnade började solen titta fram och ingen var väl gladare än vi över det!

Peruken tittade fram och det blev massa dans dans dans.

Varje gång jag är ledsen ska jag titta på denna bilden :)


Den sista bilden får bli på tårtan som Maria hade gjort och som var så SINNESJUKT god att jag dog lite. Cheesecakebotten med kolatäcke, grädde med krossad daim och jordgubbar. Jamen ni hör ju hur gott det låter.

Sen åkte jag hem i bra tid eftersom jag skulle jobba dagen efter och jag tror minsann att detta var en av topp tre midsommar jag någonsin har firat, allt var bara så fint hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0