fredag.

Det är något speciellt med fredagar.

Min började med att klockan ringde vid 06.00 och jag steg upp med sömngrusiga ögon. En timme senare började jag jobba och höll på fram till tolv, och då åkte jag hem till lägenheten där mamma hade dukat upp lite lunch. Sedan hoppade vi in i bilen och åkte till Ikea och hittade massa fint. Jag köpte bland annat nya vita tallrikar, en blomma, en ministrykbräda (inbillar mig att jag ska börja stryka mina kläder, ibland åtminstone. vi får väl se hur det blir med den saken) och nya sängkläder.

Ikväll ska jag titta på en sliskig romantisk film och sedan gå och lägga mig tidigt för imorgon ringer klockan på tok för tidigt igen och sedan ska jag jobba resten av helgen. Jag tycker väldigt mycket om tillvaron just nu. Att det största problemet för tillfälligt är min trötthet (tidiga mornar är inte min grej) och efter denna helgen är jag ledig i två hela veckor, det ska bli så härligt. Då ska jag låtsas att jag har semester.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0