instagram

Nu är det dags att titta på hur det har sett ut i mitt instagramflöde den senaste tiden! Om någon vill följa mig där heter jag lämpligt nog sandraberg.


Världens finaste Nano.


Dramatiska rapsfält och en flygande pudel.


Födelsedagsfest hos Qu.


Mer hundgos och en lördagsdrink med Anna.


Årets första jordgubbar och sommarsallad.


Frukost och nya platådojjs.


Kakor och vänta på tåget i blommig klänning.


Fredagstjusig och lördagsfrukost hos maria.


Jordgubbs- och grönsaksshopping på gustav adolfs torg.


Fortsättning på samma dag.



Lite besatta av detta olivträdet.


Blev bjuden på lunch av Anna och fina blommor utanför min brors nya hus.


Påväg till avslutningen förra veckan och glassen som lärarna bjöd på.


Lyxmiddag och frukost med mamma.


Blåste bort i fredags och lördagens aktivitet.


Följde med Anna på kalas i söndags och fick titta på världens sötaste (och minsta) valpar jag någonsin sett. Alltså åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0