vad som har hänt sen sist.

Hej bloggisar! Jag har varit internetlös några dagar och därför har det ekat tomt härinne, men nu surfar jag via mobilen fastän det inte går sådär jättefort. Medan jag har varit borta har jag gjort följande saker:

♥ i början av veckan hade jag mina sista drillträningar (kanske någonsin). känns knäppt.
♥ på onsdagen var jag på heldagsutbildning för sommarvikarier, det var väldigt intressant och trevligt! det är faschinerande hur man hamnar i nya sammanhang som skapar gemenskaper.
♥ sett filmen big miracle, som jag har längtat så mycket efter ända sedan jag såg trailern. den var ganska förutsägbar men ändå väldigt fin. älskar ju allt som har med havets djur att göra.
♥ börjat rensa ur garderoben och har hittills rensat ut fyra stora papperspåsar som ska säljas på loppis inom den närmsta framtiden. älskar att rensa.
♥ ätit frukost till middag, något av det bästa som finns.
♥ och idag började jag dagen med att dricka en svalkande hallonsmoothie ur ett festligt glas, då kan inte dagen bli annat än strålande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0