veckan genom instagram.

Idag åker jag hem från ett härligt sommarkonfaläger! Därför tänkte jag att vi sammanfattar det lite genom hur det har sett ut i mitt instagramflöde dessa dagarna. Måndagen började med födelsedagsfrukost hemma hos mamma och pappa med äggmackor och flagga.
 
Sedan åkte vi en liten buss till Åhus och jag tittade på kor och lyssnade på en podcast.
 
Vill bara ha en båt och åka runt med.
 
På måndagskvällen blev jag till råga på allt bjuden på födelsedagskladdkaka. Inte illa!
 
Frukost dagen därpå. Tror att jag har blivit en grötfantast igen, så otroligt gott.
 
Denna natur alltså, blir helt salig.
 
Fina stolar som jag helst hade packat ner i resväskan.
 

Hjärtformade löv.

Här hade man ju kunnat tänka sig att bo. Notera flugan uppe i hörnet som tvunget skulle vara med på bild.
 

Trädskuggor.

Sovrumsutsikt.
 
Och så avslutningsvis korvgrillning den sista kvällen.

Kommentarer
Postat av: victoria

åh är det där både lingonsylt och äppelmos på gröten?! trodde jag var den enda som aldrig kan välja en av dem! haha


Svar: haha ja, asgott ju!
Sandra Berg

2012-06-28 @ 16:37:55
URL: http://palea.etsy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0