den bästa torsdagen, del 2.


Nu fortsätter den bästa torsdagen och efter utställningen korsade jag en gata och plingade på hemma hos maria som bjöd på god pastasallad till lunch.


Efteråt drack vi kaffe, åt kanelbullar, kikade på senaste avsnittet på middag hos Hannah & Amanda och bokade en sjukt rolig sak. Ni får snart veta vad det är! 




Någon timme senare gick jag ut och då var det vår igen (!), jag åkte hem till lund och mötte upp min fina kusin johanna och så åkte vi hem till mig.



När vi kom hem lagade vi den godaste tomatpajen, fast denna gången använde vi mozzarellaost ovanpå istället för vanlig riven ost. Det blev nästan ännu godare. På kvällen åkte vi till sjöbo för att gå på ett tupperwareparty hos johannas syster, vilket var första gången för min del och jag handlade till och med något. Några timmar senare körde vi tillbaka mot lund och gjorde en avstickare mot staffanstorp där johanna bor som fick visa sin tjusiga lägenhet, och sedan körde jag hem och slocknade ungefär medebums.

Herregud vilken bra torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0