fredag.

Hej bloggisar.

Gårdagens uteblivna bloggande berodde på två föreläsningar och styrelsemöte på kvällen, det fanns bokstavligt talat ingen ledig tid att sätta sig ner framför datorn och när jag kom hem på kvällen somnade jag på direkten. SÅ trött.

Är ni fredagsglada? Idag har jag en ledig fredag framför mig och solen skiner, inte direkt någon dålig kombination. Min näsa rinner och jag undrar om det är förkylningen som är tillbaka eller om allergin är tidigt ute i år. Jag vet inte vilket jag hoppas mest på. Nu ska jag iallafall sluta lyssna på melankolisk musik, hoppa ur pyjamasen och njuta av det faktumet att jag behöver göra något skolrelaterat för ett litet tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0