den perfekta fredagen.


Jag hade verkligen den perfekta fredagen igår! Och eftersom jag dokumenterade den med min mobil tänkte jag att ni skulle få kika lite. Först åkte jag till skolan och lämnade in min rapport och bild som ska vara med i en utställning med vernissage om en vecka. Fick se mina klasskamraters bilder och man kan ju bara bli imponerad. Sedan åkte jag hem i det fantastiska vårvädret där min fina mamma väntade.


Vi åt lunch (hon hade köpt med sig scones från espresso house, sjukt gott) och jag svirade om till vårjacka (!), färgglad halsduk från sonia rykiel för h&m, solisar, och var ganska glad som ni ser. Sedan åkte vi ner till stan.


Jag hittade bland annat en ny vårjacka och köpte två buketter tulpaner för att inviga mars på det rätta viset.



Slutligen gick vi förbi det nya macaronstället på klostergatan och kunde inte låta bli att köpa med oss några stycken, gick förbi domkyrkan där folk satt ute och solade och sen åkte vi hem till mig igen. På kvällen åt vi en gudomlig kycklinggryta, drack ett glas rött och tittade på bra tv resten av kvällen. Så himla bra fredag!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tack för en härlig dag tillsammans! Kram mamma

2012-03-03 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0