nu är det vår både utomhus och inomhus.



Nu är det inte bara vår utomhus utan också inne i min lägenhet. På köksbordet står en bukett tulpaner i en ny blå vas, finaste kandelabern som jag fick i julklapp, två kastehelmi ljuslyktor från ittala som mamma överraskade med i fredags och så en ny fruktskål.


I lördags fick jag en vårblomma av anna. Så gulligt att jag dör.



På toaletten hänger ett nytt duschdraperi med blommor och fjärilar, och nya färgglada handdukar. Alltihop från h&m home.


På soffbordet står nya ljusstakar (blå såklart) och en bukett rosa tulpaner.


Och i soffan finns det två nya kuddar, en rund lila och en med fjärilar. Dessa är också från h&m home.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Du har det så fint i din lägenhet! Den blåa färgen är en typisk Sandra-färg så visst är det tjusigt med dina nya prylar! Kram mamma

2012-03-05 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0