rymdtröjor, vackra skor, cirkusdofter, pastelltelefoner och minigrytor.

Hej cupcakes! Bloggen har tyvärr inte varit så prioriterad denna veckan vilket har medföljt till en si sådär uppdatering, men jag hoppas att ni har förståelse för det. Idag vaknade jag i tomelilla och sedan tog jag och mamma bilen till lund och gick runt på nova lund i några timmar. Kikade på massa vackra saker och till slut var det en rymdtröja, en parfym från h&m och några andra saker som fick följa med hem. Skorna är så fina att jag dör lite, men jag får ta mig en funderare och vänta till slutet av april iallafall (det har blivit lite mycket skor på sistone).

Nu har pappa också anlänt till fiolvägen och vi väntar på att bakpotatisen ska bli klara i ugnen. Det ska bli så gott!

Ps. Ni glömmer väl inte earth hour ikväll? 20.30-21.30!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0