världens bästa föräldrar.




Alltså. Jag har världens mest fantastiska föräldrar.

Jag har pratat med mamma om att vi skulle åka till ikea någon dag för att köpa ett nytt soffbord till mig eftersom det andra är så slitet. När jag är iväg i kalmar hela helgen så åker mina föräldrar till ikea och inhandlar detta soffbordet åt mig OCH åker dessutom hem och monterar ihop det i min lägenhet. Utan att jag vet om det.

När jag kommer hem från kalmar sent på söndagskvällen kommer jag in genom dörren och ser soffbordet. Gissa om jag blev tårögd? Mamma har dessutom städat lägenheten och köpt vårblommor. Kan inte riktigt förstå hur jag förtjänar att ha dessa två människor som föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Susanne berättade att dom skulle överraska dig! Dom är världens snällaste!

2012-03-14 @ 13:40:08
Postat av: susanne berg

Alltid kul och överraska någon när man vet att de kommer bli så glada och tacksamma! Tack Sofie! Kram mamma

2012-03-14 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0