vernissage

Igår hade vi vernissage längst upp på ubåtshallen i skolan för vår utställning. Under en månads tid ungefär har vi arbetat med projektet family frames där uppgiften var att se tillbaka i sina gamla fotoalbum och se ifall det var något som saknades och som inte hade blivit dokumenterat.








Så efter en utvärdering och ett avslut på den delkursen samlades hela klassen där uppe och så hade vi som sagt vernissage med kakor och kaffe, och allas bilder var tjusigt uppsatta på en tapet med en ram runt (min bild är tyvärr inte med på dessa bilderna, det blev lite problem med min ram så den sattes upp precis innan jag gick och jag hann inte fota).

Och såhär såg det ut på min instagram:







Festligt.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Din tavla har varit lite trotsig hela tiden, men fin är den och det är ju huvudsaken! Kram mamma

2012-03-11 @ 07:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0