instagramy

Här kommer massa instagrambilder som jag har tagit med mobilen den senaste tiden! Om man vill följa mig där heter jag sandraberg.



Lyssna på markus på vinyl och frukost.


Fina moln och lunch.


Vår i malmö och en fredagseftermiddag hos maria.


Pizzakväll hos föräldrarna och när vi landade på bromma för två veckor sedan.


Jag i någon toalettspegel och finskor på h&m.


Fika fika fika.


Fågeldockor som mamma köpte och vackra stockholm från djurgårdsfärjan.


Rekvisita inför fotografering och fikapaus.


Denna skog alltså.



Mina duktiga tjejer på skånedrill.


Maria klättrar över bäcken med klackar och ett tekalas i skogen.


Sconesbuffé på hasse & tages café i tomelilla.


Lagade en typisk svensk rätt och så hade vi brandvarning i skolan en morgon. Lite spännande.


Fredagsfika och jag påväg till malmö i fredags.





Valborg <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0