vecka nitton


marias bild

Jag har bestämt mig för att börja tänka mer positivt och det behöver jag verkligen inför denna veckan. Skulle kunna kalla den helvetesveckan men mitt positiva jag kallar den istället utmaningsveckan! Det känns som att min okoncentrerade hjärna redan tror att det är sommarlov, men om man jobbar hårt känns det ju extra bra med belöning sen. Såhär ser min vecka ut:

♥ en av mina arbetskamrater ville ta lite semester denna veckan så jag tar hennes pass måndag, tisdag och onsdag!
♥ på tisdag förmiddag skriver vi tekniktenta i skolan, så då får ni hålla tummarna för mig. men det ska nog gå bra.
♥ eximinationen av det projektet vi håller på med i skolan är uppdelat i en bilddel och en textdel, och bilderna ska vi redovisa hela dagen på torsdag. ska bli sjukt kul att se vad alla andra har gjort!
♥ och på torsdagskvällen är det dags för styrelsemöte med drillningen.
♥ på fredag ska jag skriva ett spännande antagningsprov inför hösten! då får ni hålla tummarna för mig igen.
♥ som det ser ut nu så är faktiskt lördagen helt ledig men då måste jag visa min rapport lite kärlek, alltså blir det plugg plugg plugg.
♥ i helgen är det SM i drillning i Kalmar och jag planerar att åkaa upp på söndagen för att kolla på sveriges duktiga drillare under finalen.

Som ni ser är det ett rätt späckat schema, så jag får se hur mycket fokus det blir på bloggen. Hoppas ni förstår, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0