vecka tjugo

Hej och hå, nu kör vi på ny vecka! Inatt har jag sovit som en prinsessa i mamma och pappas dubbelsäng som var ledig eftersom de är iväg på solsemester och jag kände att det kunde vara på sin plats för lite miljöbyte när jag ska skriva rapport hela dagen. Såhär ser veckan ut:

♥ idag ska jag som sagt skriva rapport HELA dagen tills jag är färdig (förhoppningsvis) ikväll när det är dags för drillträning.
♥ imorgon ska äntligen (!!!) rapporten lämnas in och vi ska ha heldag i skolan för att testa på att fotografera med fullformatskamera. spännande!
♥ på onsdag ska jag äntligen få vara hundvakt till nano, träffade henne en sväng igår och HERREGUD vad stor hon har blivit. gissa om gudmor blev tårögd. på kvällen är det drillträning som vanligt.
♥ nu när rapporten är inlämnad har vi egentligen ingenting kvar i skolan mer än opponering nästa vecka, så förutom att förbereda mig inför den är jag ledig resten av veckan. känns sjukt. och fantastiskt, såklart!
♥ på lördag ska vi fira qusingens födelsedag så då blir det pompa och ståt!


påväg hem från kalmar igår, utbrast typ tusen gånger hur otroligt vackert land vi lever i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0