20:38

wednesdaybreakfast.
 
Så var även denna onsdagen snart till ända.

Imorse bjöd jag en klasskompis på frukost och sedan pluggade vi i några timmar och drack kaffe. Så mycket roligare det är att plugga tillsammans med någon annan. Och i eftermiddags fick jag besök av min fina Ellen, älskar relationer som känns precis lika naturliga oavsett hur sällan en ses.
 
Förutom fint sällskap och kaffedrickande har jag ägnat dagen åt att förbereda mig inför bokpresentationen som jag ska hålla imorgon, och just nu känner jag mig ganska lugn och säker på mig själv. Får hoppas att det håller i sig till imorgon. Kan knappt fatta att delkursen sedan är över och jag får vila några dagar. Obeskrivligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0