en ovanligt bra torsdag.

best thursday ever.

För exakt en vecka vaknade jag av ett samtal om att jag hade blivit med ny lägenhet. Skrek ut min lycka på alla sociala medier.

best thursday ever.

Efter att ha skuttat runt lite och inte riktigt förstått att det var sant gjorde jag frukost och tittade på en fransk film som vi ska analysera i skolan.

best thursday ever.

Det perfekt kokta ägget.

best thursday ever.

Sedan blev det kaffe och epikanalys i någon timme.

best thursday ever.best thursday ever.

Innan det blev dags för en sen lunch! Alltså detta var så gott att jag smäller av. Stekt halloumi och basilikamarinerad tofu, tomater, sallad, gurka, cashewnötter och en dressing gjord på pesto och olivolja.

best thursday ever.

På eftermiddagen var det dags att packa träningskläderna.

best thursday ever.best thursday ever.

Såhär rosa och fin var himlen när jag stod och väntade på bussen till Malmö. Där mötte jag upp Maria och så gick vi på vårt första gympapass! Det var lite sjukt faktiskt. Jobbigt men roligt!

best thursday ever.

Efteråt bjöd Maria mig på en sinnesjukt god paj och så drack vi ett glas rött till för att fira min flytt.

best thursday ever.

Kladdkaka till efterätt, dog.

best thursday ever.

Mätta och belåtna spatserade vi bort till biografen och såg breaking dawn part 2 och den var väldigt spännande och bra, men kanske inte bäst i serien.

IMG_4136

Och sen hoppade jag på bussen tillbaka till Lund och somnade på direkten när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: silva

ååhh så gosigt iPhone skak!! :D

2012-11-24 @ 17:29:21
URL: http://silva.devote.se
Postat av: Anonym

Hej! Har du något gott men enkelt tips på vad man kan bjuda på när man väntar gäster, cirka 10 pers? :)

Kram

Svar: Kycklingpasta! Kolla i mitt arkiv under recept så finns det ett perfekt där! :)
Sandra Berg

2012-11-27 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0