kära tomten.

Idag är det på pricken en månad till julafton, och då får man lov att skriva en önskelista till tomten! Eller till sig själv för att man har varit grym detta året och förtjänar något fint. Såhär ser min ut:



Mugg och assiett från Day Home.
Lappljung ruta, matta från IKEA. Förstår ni hur fin denna kommer vara i nya lägenheten?


Batman - the dark knight rises och The amazing spiderman på dvd. Har ju redan sett på bio men så sjukt bra och vansinnigt spännande.


Löskrage från H&M. Denna är så sjukt fiiiiin, tänk till något helsvart.

Vinröd eller mörkblå fleecejacka från Monki. Har redan denna i grön och den är så mysig att jag dör och jag känner att det behövs en till i jackgarderoben för kalla vinterdagar.




Revolt och fatta eld som är en fortsättning på hungerspelen, läste den precis i skolan och blev helt fast. Nu måste jag läsa fortsättningen.


Någon av dessa collar clips häirfrån. Hur fina?!


Ida Pyks bok Paris, Chérie - sådär säger folk, alltså.


Sedan hade jag blivit extremt glad för:
 
♥ ett vackert tvålfat.
♥ en presskanna till kaffe.
♥ presentkort på h&m.
♥ en glassmaskin.
♥ en veckas semester.
♥ och en prickig liten hundvalp, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0