look at the stars, look how they shine for you.

Storma.

Förra söndagen var jag på dop i Trelleborg.

Storma.Storma.Storma.

Det var denna fantastiska lilla varelsen som skulle döpas till Storma.

Storma.Storma.Storma.Storma.Storma.Storma.Storma.Storma.

Familjen.

Storma.Storma.

Dop är ju en väldigt mysig och fin sak alltså.

Storma.Storma.

Efteråt åkte vi till en liten lokal och där var det dags för mat. Kycklingspett, vårrullar, ris, friterade räkor osv. Så sjukt gott!

Storma.Storma.

Och presentöppning.

Storma.Storma.

Såhär såg min present ut (som fotograferades några dagar innan när den slogs in). Som den dalmatinlover jag är kunde jag inte motstå detta URGULLIGA diademet med dalmatinöron <3 samt ett halsband med den bästa bokstaven!

Storma.Storma.Storma.Storma.

Till slut blev det dags för tårta.

Storma.Storma.Storma.

Det var en tjej som heter Moa som hade gjort dessa tårtorna och jag var så imponerad! Kolla in detaljerna. Och jag som inte brukar tycka om tårtor tyckte till och med att det var gott.

Storma.

Kakor och kaffe fanns det också.

Storma.

Efter att ha gosat med en bebis i famnen för typ första gången och totalt förälskat mig i den lilla varelsen, var dopet över och jag åkte hem till Lund igen. Finfin söndag.

Kommentarer
Postat av: maria

sjukt fina bilder sand! <3

Svar: tack mary! <3
Sandra Berg

2012-11-12 @ 19:35:20
URL: http://mariao.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0