malmö, baby.




Ni kanske undrar vad som har hållit mig vaken om nätterna den senaste tiden och vilken stor förändring som håller på att ske i mitt liv. Nu ska ni få veta.

Förra veckan gick jag tillsammans med Maria (min eviga stöttepelare i livet) på lägenhetsvisning i Malmö. En studentetta en liten bit ifrån Värnhem som kanske vid första anblicken inte var så mycket för världen - men jag såg potential i den. Nu var jag tyvärr inte den enda som var intresserad av denna lägenheten, så när hyresvärden skulle ge besked under torsdagen visste jag inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Så jäkla dumt att ta ut segern i förskott när det inte blir som en har tänkt, men en kan ju inte låta bli att hoppas såklart. Därav dessa sömnlösa nätter.
 
Men turen var på min sida, för vid tio ringde hyresvärden och sa att lägenheten var min ifall jag ville ha den. Och jag sa (kanske lite väl) överlyckligt ja!!! Så i januari går flyttlasset från Lund äntligen till Malmö, staden jag så länge har längtat efter att bo i där det är nära till mina finaste, till skolan, till träningen och så mycket annat. Det kan inte bli annat än fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: maria

längtar ihjäl mig faktiskt. <3

2012-11-21 @ 13:16:21
URL: http://mariao.blogg.se.
Postat av: susanne berg

Vi tycker det är så kul för dig att du äntligen fått en lya i Malmö! Nära till skola, vänner, träning och framför allt fina staden Malmö! Kramar mamma-pappa

2012-11-21 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0