vecka 46.


bildkällor via pinterest

Hej och hå, då kör på ny vecka igen! Denna hösten flyger verkligen förbi känns det som. Jag är så glad över att jag tog mig igenom förra veckans skolvecka, och att jag dessutom gjorde bra ifrån mig. När jag hade lämnat in sista uppgiften och gjort min bokpresentation i torsdags däckade jag i sängen och har känt mig ungefär som en zombie resten av helgen. Men det har varit väldigt skönt och välbehövligt med lite vila. Nu kikar vi på hur veckan ser ut!

♥ Efter ett yogapass på förmiddagen ska jag till skolan senare i eftermiddag. Idag börjar vi en ny delkurs i skolan som heter ungdomars textvärldar, vilket betyder att vi kommer att, förutom kurslitteraturen, läsa massa skönlitteratur! Hurra för det!
♥ Halva tisdagen innehåller urval av bröllopsbilder i Veberöd hemma hos Veronika och på kvällen ska jag på lägenhetsvisning! Vågar inte hoppas på för mycket, men håll tummarna för mig är ni snälla.
♥ På onsdag har vi en förmiddagsföreläsning och på kvällen ska jag på styrelsemöte med drillningen i Tomelilla! Passar på att äta middag hos föräldrarna, lyxen i det.
♥ Torsdag är full av hemmaplugg och ett svettigt afropass på kvällen. Efteråt ska jag äta middag med Maria och så ska vi gå och kika på breaking dawn part 2 på bio!!! Löjligt pepp över det.
♥ Fredagen börjar med en härlig sovmorgon för då börjar vi inte skolan förrän efter lunch. På kvällen åker jag till Tomelilla och förhoppningsvis genomför min födelsedagspresent till pappa och sedan sover jag över där...
♥ ... för på lördagen har vi genrep med drillningen på morgonen och på kvällen är jag bjuden på födelsedagsmiddag hos mig kusin Johanna i Staffanstorp!
♥ Söndagen är det vila som gäller, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0