vecka 48.

 
bildkällor via pinterest

Hej bloggisar! Är fullkomligt oförberedd på denna veckan och ligger redan hopplöst efter, men ikväll tänkte jag dricka lite julmust och försöka strukturera upp allihop så ska det nog gå vägen denna gången också. Såhär ser min fullspäckade vecka ut:
 
♥ Denna måndagen har känts mest som söndag och jag har tillbringat dagen hemma hos Anna, Sofie, en supergullig bebis och två fina hundar. Perfekta starten på veckan även om jag borde har pluggat betydligt mer än jag gjort idag (dvs ingenting)..
♥ Imorgon har jag skola mellan 13-17 och på kvällen ska jag och Maria testa på indoor walking! Låter asjobbigt men det blir nog roligt. Hoppas jag!
♥ Onsdagen börjar med litteraturseminarium och efter lunch har vi basgrupparbete fram till fem. På kvällen ska jag göra pumpasoppa, återkommer med resultatet! Låter ju gott iallafall.
♥ På torsdag har vi film- och datorspelseminarum fram till lunch. Japp, ni läste rätt - datorspel! Tills dess ska vi har spelat World of Worcraft och det kan ju vara spännande för en som aldrig har varit i närheten av den världen. På kvällen ska det dansas afro, min nya favoritform av träning!
♥ På fredag ska jag åka till Eslöv och titta på tre filmer inför ett seminarium tillsammans med min basgrupp i skolan och på kvällen åker jag till Tomelilla för att spendera den med min mamma och min brors flickvän. Myz!
♥ Och på lördag ska jag åka till Köpenhamn! Längtar helt galet mycket efter ett juligt tivoli och julklappsletande på ströget. Kan inte bli annat än en perfekt start på december.
♥ På söndag vill jag ligga i soffan exakt hela dagen och ta igen alla tvserier jag har missat den senaste tiden, får se om jag lyckas med det och inte begravs i plugg istället. Julpynta ska jag göra iallafall, det är ju första advent!

På bloggen kommer ni bland annat att få tips om massa bra tv-serier som jag följer (skulle ha kommit förra veckan, sorry) och kanske kommer också ett bildregn från förra bröllopet jag fotograferade! Är det något annat ni skulle vilja läsa om eller se bilder på i veckan här på bloggen? Önska på!

Kommentarer
Postat av: maria

mer inspo i klädväg (och inredning) från pinterest!

2012-11-26 @ 20:56:22
URL: http://mariao.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0