torsdagstipsen.



♥ Som ni vet är jag väldigt svag för sagor och moderna spin offs, så därför blev jag ganska lyrisk när jag såg reklamen för den nya serien Beauty and the beast som börjar ikväll på sjuan klockan tio! Får inte riktigt greppet om vad serien handlar om, men det ger sig nog efter första avsnittet.
 

♥ I podcasten Värvet intervjuar Kristoffer Triumf kända personer på ett väldigt intressant sätt. Mina favoriter hittills, och som jag även varmt rekommenderar, är intervjuerna med Alex Schulman, Lina Thomsgård, Annika Lantz, Kakan Hermansson, Sigge Eklund, Pontur Gårdinger, Nour El Refai, Mona Sahlin, Hanna Hellquist och Babben Larsson. Värvet hittar ni via itunes eller här.
 

♥ Igår när jag kom hem efter en lång dag ville jag bara slänga mig i sängen och gråta lite för att jag har så extremt mycket att göra i skolan och det känns inte som att jag hinner med varken det eller allt annat. Istället tittade jag på det senaste avsnittet på middag hos Hannah & Amanda och det var så underbart att få skratta lite och tänka på annat en liten stund. Så det rekommenderar jag starkt, senaste avsnittet är ljuvliga Annika Lantz och Niklas Strömstedt gäster och det hittar ni här.
 
♥ Annars tror jag just nu mycket på tända ljus, filtar, att somna tidigt på kvällen, att skratta så mycket som möjligt, att vara snäll mot sig själv och andra. Nu kör vi skiten ur den här torsdagen, imorgon är det fredag och då brukar livet alltid kännas lite lättare och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0