docs.

dr martens.

Efter en förmiddagslektion i fredags där vi fick reda på vårt tentaresultat åkte jag till närmsta affär som sålde Dr Martens för att fira att jag hade klarat tentan! Och för att jag har gått och drömt om dessa skorna en hel evighet efter att ha gjort två misslyckade köp på tradera (ett par var för små och de andra för stora, mitt eviga skodilemma) så nu bestämde jag mig helt enkelt för att köpa ett par sprillans nya!
 
Ett par låga som jag ska spendera resten av hösten i med färgglada strumpor tänker jag. Är de inte helt fantastiska?

dr martens.dr martens.

Kommentarer
Postat av: Therese

Så fina! Vad köpte du för storlek? Jag har 38 och har också misslyckats med dr martensköp på tradera...

Svar: Jag köpte 38or! Har köpt både 37or och 38or på tradera, men jag misstänker att 38orna var sjukt uttöjda så dom var förstora, men dessa nya passade perfekt!
Sandra Berg

2012-10-16 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0