en lördag i slutet av september.

saturday in lund.

För två helger sedan började jag min lördagskväll med att åka ner till stan och möta upp en av mina favoritkusiner Johanna!

saturday in lund.saturday in lund.saturday in lund.

Johanna var glad och fin som vanligt.

saturday in lund.saturday in lund.

Jag såg ut lite såhär.

saturday in lund.

Himlen var pastelligt blå och rosa.

saturday in lund.

Tanken var att vi skulle äta tapas, men det blev ändrade planer och istället gick vi till den italienska restaurangen La Piazza i utkanten av Mårtenstorget och åt kanske den godaste kycklingpastan någonsin tillsammans med ett glas rött. Rekomenderar starkt.

Efteråt hoppade vi på bussen hem till Johanna i Staffanstorp, åt godis och tittade på film innan jag tog sista bussen hem till Lund igen. Väldigt bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0