en söndagsutflykt till kivik.

kivik.kivik.kivik.kivik.kivik.kivik.kivik.kivik.

För exakt en vecka sedan vaknade jag upp i mitt gamla flickrum i Tomelilla och tyckte det kändes som en strålande idé att dra med mina föräldrar på en söndagsutflykt till Kivik! Där kikade vi på den gigantiska tavlan som är gjord helt av äpplen, och jag tror att det är första gången jag faktiskt ser äppeltavlan i verkligheten vilket kändes häftigt, gick in i ett cirkustält där det fanns en utställning med extemt många äppelsorter, körde förbi Ranelids brevlåda och försöka gissa var han bor, och så köpte vi med oss kakor på vägen för att fika hemma hos min bror och hans flickvän i Lunnarp. Perfekt söndagssyssla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0