nya tillskott i jackfamiljen.

Något av det bästa med hösten är att en får börja använda fina jackor igen. Detta året har jag gått lite bananas på jackfronten, inte mindre än tre nya har det blivit! En visade jag ju här, och nu ska jag visa er de två senaste:
 
new stuff.

Denna vinröda skapelsen köpte jag på Monki när jag besökte Stockholm för några veckor sedan. Tror att det har blivit en ny favoritfärg (köpte ju även en halsduk i den färgen på weekday). Den börjar dock nästan bli för kall redan nu, men den blir ju en finfin vårjacka nästa år.

new stuff.

Och så har jag fått en svart kappa av min fantastiskt givmilda bästis. Vi gjorde en liten bytesaffär, hon fick en kofta av mig och så fick jag denna av henne, älskar sånt! Och älskar denna jackan. Visst är den fin? Tänker att jag blir extra hösttjusig i den.

Kommentarer
Postat av: maria

<3

2012-10-10 @ 17:24:38
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0