things i love about autumn.

Hej och förlåt för bedrövlig närvaro här inne. Jag spenderar massa timmar på praktik om dagarna och när jag kommer hem är jag helt slut, och dessutom behöver jag läsa kurslitteratur inför nästa vecka för i helgen är jag helt uppbokad. Tråkigt nog blir bloggen prioriterad minst då. Men jag tänker att det blir nog lite bättre nästa vecka när jag får leva studentliv igen och inte behöver ställa klockan på sju varje morgon (är så sjukt morgontrött, sorry för gnället).
 
Tills vidare tänkte jag bjussa på några pinterestfavoriter för tillfälligt. Kan vara så att hösten är ett litet tema. Vet ni om att pinterest har en app förresten? Himla bra när man knappt hinner sitta vid datorn men kan bli inspirerad när man sitter på bussen eller så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0