vecka 43.


pinterestkällor

Hej finisar! Vilken härlig helg det har varit, känner mig för en gångs skull utvilad och helt redo för en ny vecka. Som ni kanske har märkt har det blivit väldigt få inlägg de senaste helgerna, men jag känner att jag måste passa på att koppla bort allting när jag väl kan och inte sitta vid datorn när jag redan gör det så mycket under veckorna. Nåväl, såhär ser veckan ut:
 
♥ Idag har vi vår andra föreläsning i socialpsykologi och det är väldigt intressant. I eftermiddag ska vi se filmen Precious som vi sedan ska analysera med hjälp av begreppen vi har lärt oss och ikväll ska jag rycka in och jobba på stället jag var på i somras. Många är tydligen sjuka så då får man ställa upp!
♥ På tisdag ska jag och Maria på afrodans igen! Testade ju på det för första gången förra veckan och det var så SJUKT roligt!!! Att bara släppa alla hämningar och dansa tills en är genomdränkt av svett. Underbart. Efteråt ska vi sätta oss någonstans där det finns kaffe och plugga resten av dagen!
♥ Lill-lördagen börjar med pluggdag hemma i morgonrock kan jag tänka mig, och på kvällen ska jag åka till Tomelilla för att träna drillning inför en uppvisning vi ska ha.
♥ Sover i Tomelilla och pluggar där på dagen därpå samtidigt som jag myser med en lurvig liten pudel, och på kvällen ska jag träna lite drillning till innan det är dags att åka hem till Lund igen.
♥ På fredagen har jag en inlämning av en lektionsanalys och på eftermiddagen ska jag fixa med en jobbgrej. På kvällen vill jag dricka vin, vad säger du om det fröken Maria?
♥ Den riktiga lördagen står det Köpenhamn på schemat, vi ska nämligen se Cirque du Soleils Michael Jackson show! Kan inte bli annat än fantastiskt.
♥ Och veckans sista dag blir vilodag, såklart.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Du har glömt en fin tradition som du skall gå på torsdag! Tomelilla Mikaelimarknad! Kram mamma

2012-10-22 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0