vecka 41.

bildkällorna hittar ni som vanligt via min pinterest

Hej hopp! Känner mig lite snuvad på helgen, den gick så hiskeligt fort att jag knappt hann känna av den. Men nu är det ny vecka igen vare sig jag är redo eller inte, och såhär ser den ut:

♥ Idag har vi haft VFU-uppföljning i skolan och arbetat i våra basgrupper, och ikväll ska jag plugga, gå en promenad i det fina vädret och titta på torka aldrig tårar utan handskar som går på SVT ikväll.
♥ Imorgon har vi inte skola förrän tre på eftermiddagen så innan dess tänkte jag sova ut och plugga plugga plugga. Har ganska många sidor som ska läsas... På kvällen har jag en träningsdate med Maria och det var den tisdagen!
♥ Onsdagen och torsdagen är lediga och då tänkte jag förutom att plugga passa på att göra lite andra trevliga saker så som att titta på film, laga kantarellsoppa, koka ingefärsmarmelad och fotografera hösten. Det blir fint tror jag.
♥ Fredagen börjar med förmiddagslektion, träning vid lunch och efteråt tänkte jag köpa något väldigt fint som jag tänkt på länge. Vad det är får ni se då.
♥ På lördag åker jag och Veronika till Ljungby för att fotografera vårt fjärde bröllop! Helt galet roligt! Om jag hinner tänkte jag visa er bilderna från det tredje här på bloggen.
♥ Veckans sista dag är vilodag och kanske yoga om det finns någon ork till det.

Let's do this!

Kommentarer
Postat av: maria

din blogg inspirerar mig!! <3

Svar: puss! DU inspirerar mig! <3
Sandra Berg

2012-10-10 @ 17:26:09
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0